Voorwaarden & Klachtenprocedure

ALGEMENE VOORWAARDEN
Onze algemene voorwaarden hebben betrekking op alle producten en diensten die bij de SAR worden afgenomen. Door inschrijving in een van de erkenningsregelingen van de Stichting Assurnantie Registratie bevestigt u dat u de de onderstaande algemene voorwaarden heeft gelezen, begrepen en akkoord bent met de toepasselijkheid van deze algemene voorwaarden.

Hiermee verklaart u bovendien dat u het online inschrijfformulier correct en naar waarheid heeft ingevuld.

> Pdf Algemene voorwaarden

KLACHTENPROCEDURE
Natuurlijk streven wij als SAR naar tevreden klanten. Wij doen ons uiterste best om klachten te voorkomen. Heeft u toch een klacht? Dan zullen we er alles doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor de SAR aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

> Pdf Klachtenprocedure

HUISHOUDELIJK REGLEMENT
Ons huishoudelijk reglement heeft betrekking op alle inschrijving in een van de erkenningsregelingen van de Stichting Assurantie Registratie.

> Pdf Huishoudelijk reglement

logo rv productions Website ontwerp RV Productions © 2011. Alle rechten voorbehouden | Disclaimer